10+1 καινούργια ανέκδοτα για τον Κορωνοϊό (έτσι, για να σκάσει λίγο το χειλάκι μας)

 Παρασκευή, 13 Μαρτίου 2020, 11:20
10+1 καινούργια ανέκδοτα για τον Κορωνοϊό (έτσι, για να σκάσει λίγο το χειλάκι μας)

Χαμογελάτε, (το Χαμόγελο) είναι μεταδοτικό. Όπως και ο Κορωνοϊός, άλλωστε... 


Είναι πλέον το μόνιμο θέμα συζήτησης·
ο Κορωνοϊός,
αυτό το επικίνδυνο μικρόβιο με τις έως τώρα τεράστιες επιπτώσεις,
ενέσκηψε από το πουθενά στη ζωή μας
και την έχει γεμίσει με φόβο κι ανησυχία.

Τα άρτι εμπνευσθέντα ανέκδοτα που θα διαβάσετε,
δεν συνιστούν κοινωνική αναλγησία·
τουναντίον, το Χιούμορ δύναται να λειτουργεί λυτρωτικά πολυεπιπέδως  
και να στέλνει τα δέοντα μηνύματα με εύπεπτο τρόπο.

Πάμε, λοιπόν, να ξορκίσουμε τη μαυρίλα,
και να θυμηθούμε ότι το Γέλιο είναι Υγεία και η Υγεία είναι Γέλιο.
Πάμε να ξορκίσουμε τον Χαμό, Χαμο-γελώντας...


1.
- Γιατί αυτήν τη γυναίκα δεν την πλησιάζει άντρας;
- Επειδή είναι... κορωνοκόρη.

2.
- Νεοέλληνα, τι επιλέγεις να κολλήσεις;
Θανάσιμη γρίπη ή ιάσιμο κορωνοϊό;
- Ασυζητητί, θανάσιμη γρίπη. Ο κορωνοϊός είναι επικίνδυνος.

3Α.
- Ζορό, γιατί φοράς μάσκα;
- Δεν είμαι ο Ζορό.

3Β.
- Ζορό, γιατί φοράς μάσκα;
- Καλά, ρε μαλάκα, δεν ακούς ειδήσεις;

4.
- Τάκη, εσύ δεν είσαι που μισούσες την πεθερά σου;
Γιατί τής έδωσες γλωσσόφιλο;
- Ακριβώς επειδή τη μισώ...

5.
- Πώς λέγεται η καντίνα που σερβίρει μόνο όσους έχουν προσβληθεί από κορωνοϊό;
- Καραντίνα.

6.
- Πήγα σήμερα στην εκκλησία
και είδα να στέκεται μπροστά στον παπά μία τύπισσα
που φορούσε λευκή στολή προστασίας από τον κορωνοϊό.
- Η νύφη ήταν, ρε στόκο...

7.
- Εμένα που με βλέπεις, είμαι θετικός...
- Θετικός άνθρωπος;
- Όχι, θετικός στον κορωνοϊό.

8.
Πέντε κολλητοί φίλοι συζητούν.
Λέει ο πρώτος:  
- Έχω κορωνοϊό.
Λέει ο δεύτερος:
- Κι εγώ.
Λέει ο τρίτος:
- Κι εγώ.
Λέει ο τέταρτος:
- Κι εγώ.
Λέει ο πέμπτος:
- Εγώ δεν έχω κορωνοϊό.
Και τού λένε και οι τέσσερεις μαζί:
- Νομίζεις...

9.
- Από τότε που εμφανίστηκε ο κορωνοϊός δεν κάνω σεξ.
- Μα ούτε πριν έκανες.
- Άλλο αυτό.

10.
Διάλογος ζευγαριού:
- Αγάπη μου, πώς κολλάει ο κορωνοϊός;
- Με «UHU».
(το καταπληκτικό σκίτσο που  συνοδεύει το παρόν πόνημα
και σημειολογεί στη μνημειώδη φωτογραφία με τον φοιτητή
που στάθηκε το 1989 μπροστά στα τανκς
στην πλατεία Τιέν-Αν-Μεν τού Πεκίνου,
ανήκει στον εμπνευσμένο καρτουνίστα που υπογράφει ως «Pradeep»
και δημοσιεύθηκε τον Ιανουάριο
στην εφημερίδα «The Morning» τής πατρίδας του, Σρι Λάνκα)

μ.Γ.
Back to Top